E-commerce – Hervatting van The Radical

E-commerce - Hervatting Van The Radical E-commerce - Hervatting Van The Radical

E-commerce – Hervatting van The MaverickAls u een reis naar antiek en tweedehands winkels in Amerika’s Heartland vind je een iets ander beeld van marketing dan Broadway in New york city.”Weet jij iemand over uw maat, dat een leren jas nodig zou kunnen hebben? ‘”Je zou enig idee wat een kerel kon doen satisfied stoel een Queen Anne’s niet? ‘Deze opmerkingen zijn een niet zo slimme manier van de vraag of u een kijkje nemen op iets nemen de houder van een winkel misschien voel je over het hoofd gezien.In de meeste gevallen zijn deze tweedehands winkels vertrouwen op mond toddler mond reclame en dat ze bekend zijn om te onderhandelen over een betere prijs in tegenstelling toddler hun discounter tegenhangers.Er was een tijd in onze collectieve geschiedenis toen ruilhandel was een primaire hulpmiddel bij het maken van een aankoop. In veel gevallen was het de vaardigheden die je bezit die kunnen worden gebruikt als hefboom in iets wat u en uw gezin nodig verwerven. Artsen zouden beweren dat ze werden gedwongen om pluimvee en vee te nemen in ruil voor de diensten en General Store eigenaars vaak verhandeld meel voor eieren.E-commerce zou buitenlands grondgebied beroemde schrijver Laura Ingalls Wilder zijn. Ze woonde in een primitieve tijd in meer agressieve omgeving en als ze willen verbinden satisfied iemand in New York wachtte ze weken voor een port antwoord.Als er iets is dat kan worden getrokken uit dit tijdperk is dat soms moet je creatief te denken om iets te laten werken. Er was een tijd dat producten en persoonlijke vaardigheden zouden kunnen worden verhandeld voor nodig nietjes. Vandaag de dag het comparable creativiteit komt zowel in internet marketing en netwerken.E-commerce gedijt omdat relaties worden gevormd en gesmeed op het gebied van netwerken. Het resultaat is een toename van het verkeer. De obstakels die een online company te houden van het succes binnen een gebrek aan creatief denken.Het oude gezegde is waar; Er zijn geen problemen, alleen oplossingen. De avontuurlijke ondernemer vindt de oplossingen en vergeet de excuses.Hoewel het waar is dat het merendeel van de wereldbevolking niet ge├»nteresseerd in terug naar de dagen van mevrouw Wilder, de pioniersgeest zij woont, uitgedrukt in de non-conformistische geest van e-commerce te gaan zou zijn en het is daar dat is gedijt.Is het zo moeilijk om terug te denken aan de jaren 1980 toen het internet was niet wijdverspreid? Als u was benaderd als een ondernemer over een website mogelijk samen te stellen en vervolgens op zoek naar producten te verkopen aan een wereldwijd klantenbestand u waarschijnlijk op grond van het feit dat het verzoek was een absurd idee, maar er waren enkele bedrijven die niet ter sprake zou hebben geweigerd het onderwerp van de e-commerce en ontdekte een nieuwe benadering voor de verkoop.Early adopters van deze technologie hebben enorme voordelen plukken. Veel van deze bedrijven drukken dynamische sales online zo ver alles wat ze hebben meegemaakt in hun bakstenen en mortel winkels te overtreffen. Het kostte tijd – het duurde geduld – en het duurde e-commerce om het te laten gebeuren.Ooit zullen de ‘goede oude tijd’ en iemand zal kijken naar de non-conformistische geest van de early adopters van e-commerce en vind aanmoediging van deze nieuwe millennium pioniers.

Online Geld Verdienen? Klik hier

SEOprofiler SEO software - E-commerce - Hervatting Van The Radical E-commerce - Hervatting Van The Radical