E-commerce: Zorgen Shipment

E-commerce: Zorgen Shipment E-commerce: Zorgen Shipment

E-commerce: Zorgen DeliveryIn de begindagen van e-commerce was het meer waarschijnlijk dat u directe interactie fulfilled een online bedrijf zou hebben. Vóór de komst van winkelwagentjes en online credit card transacties pass away u zou kunnen hebben geadviseerd om de online zakelijke telefoonnummer bellen en uw bestelling plaatsen through de telefoon. Pakketten kunnen zijn aangekomen satisfied een handgeschreven mailer en een nota van dank ingesloten. Als een klant u misschien zijn zelfs opgezadeld met de taak van het sturen van een cheque en dan wachten op het product aan te komen zodra de betaling van de bank gewist.Zoals e-commerce bedrijf heeft uitgebreid, zo ook de wijze van betaling. Met de betaling problemen verplaatsen naar een geautomatiseerd boekhoudsysteem hebben we de uitvoering van de orders zien bewegen in de richting van een meer geautomatiseerde functie.Dit is de typische orde van product vervulling satisfied grote online bedrijven vandaag de dag.1) bestelde Item through de online winkel satisfied behulp van standaard winkelwagen.2) Autoresponder gebruikt voor het plaatsen van orders en betalingsgegevens te bevestigen.3) Bestel toegevoegd aan een vervulling database.4) Autoresponder gebruikt om klant attent de succesvolle verzending van het product.5) Tracking informatie die de klant in staat te stellen de levering van hun item te volgen.Er kunnen nog steeds ruimte voor menselijke fout, maar dit type product vervulling houdt rekening satisfied de behoefte van de consument, de voordelen van de huidige technologie en een efficiënt middel volgen door satisfied klanten.Het definiëren van uw verzendkosten beleid in uw Frequently Asked Questions (Frequently Asked Question’s) sectie kan een zeer positieve manier om klanten te helpen weten wat te verwachten van uw e-commerce winkel.Het zou kunnen zijn uw online winkel biedt op maat gemaakte geschenken of diensten die voordeel kunnen vinden van persoonlijke interactie met uw klanten. In sommige gevallen kan het verstandig zijn om een positieve menselijke touch te nemen zijn bij het werken met uw klanten. Echter, als uw bedrijf groeit kunt u ontdekken het is tijdrovend om bij te blijven bij elke bestelling persoonlijk. Dit is wanneer een geautomatiseerde afgiftesysteem kan in orde.Klantenservice is een gewaardeerde part aan een e-commerce bedrijf. Als een klant moet u eraan herinneren om een levering te maken is het mogelijk dat je die persoon hebben verloren als klant.Ik had een situatie waarin een softwareproduct was besteld, maar was niet geleverd. Het bedrijf vond de informatie, ontdekte de scheepvaart fout, en het item naar mij’s nachts en de toegevoegde bonus software. Hun antwoord op de vraag was wat stond me toe om comfortabel voelen terug te keren naar hun e-commerce winkel voor additional software aankopen.Als je een fout maakt – maak het goed – het beter dan goed – en doe het snel. Een reputatie is moeilijk te krijgen en gemakkelijk verloren.Zie ook Ecommerce Articles

Online Geld Verdienen? Klik hier

SEOprofiler SEO software - E-commerce: Zorgen Shipment E-commerce: Zorgen Shipment