Kiezen tussen Pay-Per-Click en SEO: De 3 stappen

Kiezen Tussen Pay-Per-Click En SEO: De 3 Stappen Kiezen Tussen Pay-Per-Click En SEO: De 3 Stappen

Kiezen tussen Pay-Per-Click en SEO: De 3 stappenKiezen tussen Pay-Per-Click Marketing en Search Engine Optimization is niet een kwestie van het meten van roi. Er zijn grote verschillen tussen de twee benaderingen en de keuze tussen de ene of de andere is op basis van verschillende factoren; moet u de verschillen te begrijpen voordat er een definitief besluit wordt genomen. Hier zijn de stappen om het kiezen tussen de twee.Veel web-marketeers die pay-per-click (PPC) reclame hebben gebruikt, gehinderd door de horses stijgende kosten van PPC of gestoken door gevallen van klikfraude, wenden zich tot engine optimization (SEO) zoeken als vervanging of vervanging voor hun PPC inspanningen. Het probleem is dat veel van deze adverteerders dan beginnen met het vergelijken van hun rendement op SEO en vind deze ontbreekt.Het vergelijken van Pay Per Click SEO is als het vergelijken van een IBM AS 400 mainframe naar een Apple Powerbook – er is gewoon geen vergelijking. Zij hebben duidelijke verschillen; zij kunnen vergelijkbaar in die zin dat beide computers, maar de verschillen groter dan de overeenkomsten.Kiezen tussen PPC en SEO is niet een kwestie van het opgooien van een munt of het spelen van rock-paper-scissors. Je moet een duidelijk begrip van elke benadering en hoe de return on investment van elk alvorens een beslissing te meten.– Stap 1: Begrijp PPC Marketing– De sleutel toddler Pay Per Click marketing is te denken aan het op dezelfde manier als ‘conventionele’ reclame – het geld dat u betaalt uit de resultaten in het ‘screen’ van uw advertentie voor een bepaalde periode. Pay Per Click marketing werkt zeker op dezelfde manier – het moment termen worden beslecht tussen u en internet ‘channel’ u hebt geselecteerd (bijvoorbeeld de zoekmachine) uw advertenties kunnen worden weergegeven. Op het minute dat u stopt satisfied het betalen, worden uw advertenties worden verwijderd.Resultaten voor PPC-reclame zijn onmiddellijke en meetbare – je begint steeds resultaten binnen enkele dagen van uw advertentie wordt geplaatst op de zoekmachine pagina en (de meeste van de tijd), mensen stoppen met het bezoeken van uw site het minute dat uw advertentie staat.– Stap 2: Inzicht in Search Engine Optimization— Een SEO-campagne, aan de andere kant kan een gedefinieerde start en het eindpunt (gedefinieerd door de voorwaarden van het contract tussen u en een SEO-groep), maar de resultaten kan duren dan het contract einddatum – simpelweg omdat de maatregelen in te voeren zijn, grotendeels, “irreversible”. Denk aan een SEO-inspanning als uw typische brick-and-mortar vestiging – je hebt de plaats en de product, terwijl de SEO bedrijf schildert het gebouw, stelt etalages, zet uw product tentoongesteld en wacht dan voor de klanten om binnen te komen. Als uw SEO team naar behoren deed al het werk, zullen de mensen ‘zwerven’ in.U kunt besluiten om je SEO groep gaan na dit en laat alles zoals het is, maar mensen zullen nog horses langs, omdat hun aandacht nog zal worden opgeroepen door de etalages van uw website, buitenkant verf baan, merchandising beeldscherm, of mond-tot-mond, zelfs na de SEO-team heeft verlaten voor andere opdrachten.– Stap 3: Begrijp de verschillen tussen Pay Per Click en SEO– Hierin ligt het verschil tussen de twee. U kunt hierbij denken van de PPC als reclame – een grote investering fulfilled onmiddellijke effecten en resultaten, aangezien de aandacht van mensen wordt genoemd naar uw site – en mensen vergeten over u wanneer de reclame-neer wordt genomen (uit het oog, uit het hart); SEO inspanningen, aan de andere kant, is een investering op lange termijn die tijd op te zetten en uit te voeren neemt – maar zal duren kid lang na de inspanning is voltooid.Vanuit dit perspectief is het niet een kwestie van ‘kiezen’ tussen de ene en de andere – er zijn specifieke voorwaarden waar guys is te verkiezen boven de andere (bijvoorbeeld als je directe resultaten nodig hebt dan Pay Per Click is de weg te gaan) of u kunt ervoor kiezen om te gaan met SEO totdat je de middelen om te investeren in PPC.Zoals gezegd, het kiezen van de ene of de andere is niet een kwestie van een toss – zijn er andere factoren te overwegen.

Online Geld Verdienen? Klik hier

SEOprofiler SEO software - Kiezen Tussen Pay-Per-Click En SEO: De 3 Stappen Kiezen Tussen Pay-Per-Click En SEO: De 3 Stappen